ماجدی: فضای مجازی جایی که به سودش نباشد استقلال را از هدفش دور می‌کند

ماجدی: فضای مجازی جایی که به سودش نباشد استقلال را از هدفش دور می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکوست تیم فوتبال استقلال گفت: فضای مجازی جایی که به سودش نباشد طوری برنامه‌ریزی می‌کند که باشگاه استقلال و تیم استقلال را از هدفش دور کند.

به گزارش فوتبالی، میرشاد ماجدی درباره صدرنشینی استقلال در لیگ برتر فوتبال و عملکرد محمود فکری و همکارانش تا اینجای لیگ اظهار داشت: اطمینان کردن به مربی ایرانی کار بسیار خوبی بود که در این برهه از زمان باید انجام می‌شد که شد.

وی ادامه داد: فکری و همکارانش هم از پیشکسوتان استقلال هستند و هم افراد باتعصبی هستند که برای استقلال زحمت کشیده‌اند و نیاز به زمان دارند؛ من مطمئنم که موفق می‌شوند. نمی‌توان به راحتی از اسم پرویز مظلومی و صمد مرفاوی و بقیه بچه‌ها گذشت؛ اینها کسانی هستند که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده‌اند.

پیشکوست تیم فوتبال استقلال درباره فشار در فضای مجازی به کادرفنی این تیم گفت: نیاز به زمان وجود دارد؛ اگر فضای مجازی اجازه دهد. فضای مجازی جایی که به سودش نباشد طوری برنامه‌ریزی می‌کند که باشگاه استقلال و تیم استقلال را از هدفش دور کند.

ماجدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا اینجا تیم خوب کار کرده است و صدر جدول هستند. اگر بازهم از سوی رسانه‌ها اعتماد شود  فکر می‌کنم موفق‌تر هم خواهند شد.

6641