تصویر روز؛ شادی گل جدید امباپه

تصویر روز؛ شادی گل جدید امباپه

پایگاه خبری فوتبالی – امباپه شب گذشته هم با رنگ موی جدید وارد زمین چمن شد و هم شادی گل جدیدی برای هواداران به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم پاریسن ژرمن در چهارچوب رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه به مصاف لوریان رفت و توانست حریف خود را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. در این دیدار امباپه عالی بازی کرد و گل اول تیمش را هم در دقیقه ۵۱ وارد دروازه لوریان کرد.

نکته حاشیه‌ای در دیدار شب گذشته پاریسن ژرمن تغییر رنگ موهای امباپه و شادی پس از گلش بود. او مدل موهای خود را تغییر نداد و همچنان با موهای کوتاه وارد زمین مسابقه شد. او پس از گلزنی هم شادی خود را تغییر داد.امباپه همچنان پس از گل رو به روی دوربین‌ها ایستاد اما این بار یک دست خود را پشتش قرار داد و با دو انگشت دست دیگر به سرش اشاره کرد. او شورت ورزشی خود را بیشتر از روزهای دیگر بالا کشیده بود. تصاویر شادی گل امباپه بین هواداران او در فضای مجازی با سرعت زیادی دست به دست می‌شود.

تصویر روز؛ شادی گل جدید امباپه

گفتنی است پاریسن ژرمن هم اکنون با ۳۱ امتیاز از ۱۵ بازی پس از لیل ۳۲ امتیازی در رده دوم قرار دارد. دیدار یکشنبه شب این ۲ تیم می‌تواند چهره مدعی اصلی قهرمانی در بازی‌های امسال فرانسه را مشخص کند.

1101