کدام سرمربی آرژانتینی اصلا به مسی رای نداد؟

کدام سرمربی آرژانتینی اصلا به مسی رای نداد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته، فیفا مراسم بهترین های سال 2020 را امسال به صورت مجازی در شهر زوریخ برگزار کرد. مراسم بدون حضور تماشاگران و صرفا با حضور برخی از برندگان برگزار شد. رابرت لواندوفسکی در این مراسم به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 انتخاب شد و پس از او کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار گرفتند. یکی از جالب ترین آرا مربوط به اسکالونی سرمربی آرژانتینی بود که به شکل جالبی رای اولش را به مانه داد و آرای بعدی او به مسی و نیمار بودند، اما یکی دیگر از سرمربیان آرژانتینی اصلا به لیونل مسی رای نداد.

به گزارش فوتبالی، جراردو مارتینو، معروف به تاتا مارتینو که در فصل 2013/14 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و در آن دوران سرمربی لیونل مسی بود و در سال‌های پس از آن هم هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده داشت و باز هم در مقطعی سرمربی لیونل مسی بود، برای بهترین بازیکن سال 2020 اصلا به لیونل مسی رای نداد. رای اول او رابرت لواندوفسکی، رای دوم او سرجیو راموس و رای سوم او کوین دی بروینه بود.

گفتنی است که در دورانی که تاتا مارتینو هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده داشت، مشکلاتی بین او و لیونل مسی به وجود آمده بود و شاید یکی از دلایل این نوع از رای دادن، آن مشکلات بوده است.

1470