ناراحتی صلاح از تصمیم کلوپ درباره کاپیتان دوم لیورپول

ناراحتی صلاح از تصمیم کلوپ درباره کاپیتان دوم لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح تایید کرد که از این که بازوبند کاپیتانی در دیدار اخیر لیورپول در لیگ قهرمانان بر بازوی او بسته نشده بسیار ناراحت شده است. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول در اوایل ماه جاری میلادی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر میدتیلند به میدان رفت. این دیدار در حالی انجام شد که جوردن هندرسون در ترکیب قرار نداشت و این بدین معنا بود که صلاح یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان حاضر در میدان به حساب می‌آمد. اما یورگن کلوپ تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی را به جای بازیکن مصری به ترنت الکساندر آرنولد بسپارد. صلاح در آن بازی گل اول را به ثمر رساند اما تایید کرد که قبول تصمیم سرمربی برای او دشوار بوده است. او در گفتگو با آس اظهار داشت: " صادقانه بسیار ناراحت و ناامید شدم. امیدوار بودم که در آن بازی کاپیتان تیم باشم اما این تصمیم سرمربی بود و من آن را می‌پذیرم. " 

صلاح از زمان جدایی از رم با امضای قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند و پیوستن به لیورپول در سال 2017 عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته و گل‌هایی که به ثمر رسانده در قهرمانی لیورپول در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نقش موثری را ایفا کرده است.

1811