واکنش آرتتا به انتقاد دروازه‌بان آرسنال از سایر بازیکنان

واکنش آرتتا به انتقاد دروازه‌بان آرسنال از سایر بازیکنان

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا در واکنش به انتقاد برند لنو، دروازه‌بان تیمش، از عملکرد سایر بازیکنان گفت که مسئولیت بی‌نظمی حاکم در بازی‌های تیمش را می‌پذیرد.
به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها پس از شکست برابر اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک به رده پانزدهم سقوط کرد و پس از پیروزی برابر منچستریونایتد در اولدترافورد در اوایل ماه نوامبر موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است. انتقادها از عملکرد این تیم به دلیل بی‌نظمی موجود در حملات و کار دفاعی ادامه دارد. گرانیت ژاکا و نیکلاس پپه به دلیل خطای شدید برابر برنلی و لیدز باعث شد که برند لنو به انتقاد از عملکرد هم تیمی‌هایش بپردازد. او گفت: " ما کارت قرمز می‌گیریم، اشتباه می‌کنیم و این‌ها چیزهایب هستند که هزاران بار به آنها اشاره شده است. در آخر این نشانگر نبود تمرکز در بین بازیکنان است. مشکل از سوی سرمربی نیست. ما باید از خودمان انتقاد کنیم و بازیکنان می‌دانند که مسئول این شرایط هستند‌. "
آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی در واکنش به این اظهارات گفت: " من تمام مسئولیت را می‌پذیرم چون در آخر بازیکنان حاضر در میدان را من انتخاب می‌کنم و من باید بتوانم تلاش کنم و جایگاه آنها را تغییر دهم و در شرایط روانی قرارشان دهم که بتوانند خودشان را کنترل کنند. "

۱۸۱۱