جانشین احتمالی بشار در ترکیب پرسپولیس؛ امید عالیشاه

جانشین احتمالی بشار در ترکیب پرسپولیس؛ امید عالیشاه

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک عراقی قرمزها بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که همراه قرمزها به تهران نمی آید تا بحث انتخاب جانشین او برای حضور در ترکیب پرسپولیس به یکی از دغدغه های کادر فنی این تیم تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، بشار رسن روز گذشته و در پایان بازی مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در پاسخ سؤال خبرنگار الکاس درباره اینکه به تهران سفر می‌کند یا در قطر میماند گفت: ان‌شاءالله در قطر می‌مانم. گفته می شود هافبک عراقی پرسپولیس قرار است در روزهای آینده مذاکرات نهایی خود را با تیم القطر انجام داده تا با آغاز نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر با پیراهن این تیم به میدان برود.

ماجرا از جایی شروع شد که بشار رسن توانست با درخشش در ترکیب سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نقشی پررنگ در صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به فینال ایفا کند. در ادامه شایعات زیادی درباره توافق او با باشگاهی قطری شکل گرفت که بازگشتش به تهران را با گمانه‌زنی زیادی مواجه کرد. در نهایت اما این هافبک عراقی با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد. این همکاری از سوی مدیرعامل وقت نیز تایید شد و مهدی رسول‌پناه از این اقدام خود به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرد.

جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سه جلسه طولانی مدت با بشار و مدیر برنامه‌هایش برگزار کرد اما نتوانست رضایت این بازیکن را برای ماندن در پرسپولیس جلب کند.

 در چنین شرایطی مسلما پر کردن جای خالی بشار دغذغه اصلی یحیی و کادر فنی پرسپولیس خواهد بود. نکته نگران‌کننده اینجاست که با توجه به اتفاقات غیر منتظره و غیرقابل پیش‌بینی هیچ‌کدام از خریدهای یحیی در راستای پر کردن جای خالی بشار نبوده و خیلی از ستارگانی که می‌توانستند گزینه جانشینی این بازیکن باشند یا با تیم‌های خود تمدید کرده‌‌اند و یا به تیم جدیدی پیوسته‌اند.

سرمربی قرمزها برای پر کردن جای خالی رسن گزینه‌های محدودی دارد و به احتمال فراوان باید از بین سیامک نعمتی،امید عالیشاه و مهدی خانی یکی را برای پر کردن جای خالی بشار رسن در ترکیب پرسپولیس انتخاب کند. این احتمال وجود دارد با توجه به نمایش های خوب امید عالیشاه در بازی های اخر پرسپولیس او در ترکیب ثابت قرمزها در بازی های آینده به میدان برود.

باید منتظر ماند و دید که پرسپولیس در بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران چه بازیکنی را در ترکیب این تیم جانشین هافبک بازیساز عراقی خود خواهد کرد، آنچه مشخص است نبود بشار قطعا تاثیرات منفی خود را در بازی های این تیم نشان خواهد داد و باید کادر فنی این تیم به فکر پر کردن این خلاء در ترکیب قرمزها باشند.

7655