سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج:بازی سختی را مقابل افغانستان خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج:بازی سختی را مقابل افغانستان خواهیم داشت

به گزارش ایرنا، لی تائهون امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار برابر افغانستان افزود: برای دیدار فردا کاملا آماده ایم. ما با بازیکنان جوان خود به ایران آمده ایم و سعی داریم بهترین بازی خود را ارایه دهیم .
وی اظهار داشت: پس از ورود به ایران سعی کردیم شرایط خود را با شرایط آب و هوایی این کشور تطبیق دهیم . بازیکنانم روز به روز آماده تر از قبل می شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج گفت: با توجه به شناختی که از تیم افغانستان دارم، فکر می کنم فردا دیدار تنگاتنگی را شاهد باشیم . سعی ما بر این است که با بازیکنانی که در اختیار دارم، بهترین ها را به میدان بفرستیم.
وی درباره حضور پر تعداد تماشاگران افغانستان در ورزشگاه گفت: برای تیم کامبوج فقط بازی مهم است. تجربه حضور تماشاگران مختلفی را در دیدارهای گوناگون داشته ایم و این موضوع باعث نمی شود تا تمرکزمان برای کسب نتیجه ای مطلوب به هم بخورد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا بازی تهاجمی و یا دفاعی را در دستور کاری خود قرار می دهید، گفت: تیم افغانستان فشرده و پر قدرت بازی می کند و ما سعی می کنم که پیروز میدان شویم.
کان لابوراوی بازیکن تیم کامبوج نیز در این نشست در مورد دیدار فردا مقابل افغانستان گفت: دیدار با افغانستان به ما کمک می کند تا در مسابقه های آتی عملکرد بهتری داشته باشیم. ما تلاش خود را به کار می گیریم تا شکست دیدار رفت در زمین خود را جبران کنیم و با گرفتن حداقل یک امتیاز این دیدار، به بازیهای آتی فکر کنیم.
تیم های فوتبال افغانستان و کامبوج در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 15 فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند.
ورزشی**1067**1581

انتهای پیام /*