عکس؛ واکنش مهاجم بارسلونا به "رونالدو" خطاب شدن در ماشین!

عکس؛ واکنش مهاجم بارسلونا به "رونالدو" خطاب شدن در ماشین!

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا، در این فصل تبدیل به شماره 9 آبی و اناری پوشان شده است و در واقع او کسی بود که جای لوئیس سوارز را در بارسلونا پر کرد، هر چند که انتقادات زیادی به رونالد کومان بابت کنار گذاشتن لوئیس سوارز و فروش او شد چرا که بسیاری معتقدند سوارز هنوز هم یک مهاجم درجه یک بوده و می‌توانست موثر تر از بازیکنی مثل بریتویت باشد.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان در تابستان گذشته تصمیم گرفت تا لوئیس سوارز را از بارسلونا بیرون کند. کسی که به جای او شماره 9 را بر تن کرد، مارتین بریتویت بود. او شماره نُهی را می‌پوشد که زمانی بر تن رونالدو نازاریو، مهاجم برزیلی و اسطوره‌ای بوده است. به همین جهت هنگامی که ماشین مهاجم دانمارکی توسط هواداران بارسلونا احاطه شده بود، او به شعار های مختلف واکنشی عادی نشان می‌داد تا اینکه یکی از هواداران او را رونالدو نازاریو خطاب کرد که این مسئله باعث ذوق زدگی و خندیدن او شد. 

مارتین بریتویت

در هر صورت عملکرد بریتویت همچنان مورد انتقاد است و بیش از او رونالد کومان بابت تصمیمی که برای کنار گذاشتن سوارز داشته، هدف انتقادات قرار دارد و باید دید که ادامه‌ی عملکرد خط حمله‌ی بارسلونا به چه شکل خواهد بود.

1470