مشخص شدن ترکیب آرسنال و منچسترسیتی؛ جنگ شاگرد و استاد برای نیمه‌نهایی

مشخص شدن ترکیب آرسنال و منچسترسیتی؛ جنگ شاگرد و استاد برای نیمه‌نهایی

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس امشب رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، هر زمان که آرسنال و منچسترسیتی به هم می رسند، بحث تقابل دوباره شاگرد و استاد داغ می شود. آرتتا هر چند که با کسب دو جام در تابستان به مربی محبوب هواداران آرسنال تبدیل شده بود اما عملکرد ضعیف تیم لندنی در لیگ انگلیس باعث شده تا زمزمه هایی در مورد اخراج وی مطرح شود در حالی که منچسترسیتی هم در لیگ برتر شروع امیدوارکننده ای نداشته است و فعلا تا صدر جدول فاصله دارند. در حقیقت در حال حاضر منچسترسیتی با 23 امتیاز و فاصله هشت امتیازی تا صدر جدول در رتبه هشتم قرار گرفته است در حالی که آرسنال با 9 امتیاز کمتر در رتبه پانزدهم قرار دارد و فقط چهار امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. فصل برای هیچ کدام از دو تیم در لیگ برتر خوب نبوده و به همین خاطر است که بازی امشب در جام اتحادیه برای هر دو تیم مهم است چرا که هر کسی که برنده شود، می تواند به نیمه نهایی برسد و به کسب یک جام نزدیک شود.

ترکیب آرسنال در بازی امشب بدین شرح است: رونارسون، مصطفی، گابریل، کولاشیناچ، مایتلند نیلز، الننی، سبایوس، سدریک، ویلوک، لاکازت و مارتینلی.

از سویی سیتی نیز با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: استفان، کانسلو، دیاز، لاپورته، زینچنکو، رودریگو هرناندز، فرناندینیو، برناردو سیلوا، محرز، فودن و ژسوس.

4125