پیولی: به حضور در میلان افتخار می‌کنم

پیولی: به حضور در میلان افتخار می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – استفانو پیولی پیش از دیدار امشب میلان مقابل لاتزیو از احساس خوب خودش بابت حضور در میلان سخن گفت. او گفته افتخار می‌کند که در چنین باشگاهی کار می‌کند و چنین بازیکنانی را تمرین می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، پیولی پس از پایان بازی گفته: به کاری که در حال انجام آن هستیم افتخار می‌کنیم. باشگاه از ما حمایت می‌کند و شرایطی که به آن نیاز داریم تا بهترین باشیم را برای‌مان فراهم می‌کند. افتخار می‌کنم که بخشی از باشگاه هستم و این بازیکنان را هدایت می‌کنم. در حال حاضر تمرکز خود را روی بازی مقابل لاتزیو گذاشته‌ایم.

پیولی در ادامه افزود: تونالی و ربیچ کم و بیش سلامت هستند و تصمیم نهایی درباره حضور آن‌ها در بازی را امروز می‌گیریم. اعتقاد ندارم که دست‌مان خالی است. بیشتر متوجه شدم که باشگاه چه ترکیب قابلی در اختیار من گذاشته است. همه ما غیبت ۵ یا ۶ بازیکن را احساس می‌کنیم اما امیدوارم پس از پایان کریسمس بازیکنان مصدوم‌مان به ترکیب برگردند. باشگاه و من کاملا موافق هستیم که اگر شانس تقویت تیم در ژانویه را داشتیم آن را انجام دهیم و بازیکنانی حرفه‌ای و سخت‌کوش جذب کنیم. می‌خواهیم بهتر شویم و بخش فنی باشگاه برای ما بازیکنانی با ذهنیت و شخصیت مناسب جذب خواهد کرد.

1101