واسعی: باشگاه تراکتور می‌گوید 40 درصد از قراردادت را کم کن!

واسعی: باشگاه تراکتور می‌گوید 40 درصد از قراردادت را کم کن!

پایگاه خبری فوتبالی- جدایی سعید واسعی از تیم فوتبال پیکان در فصل نقل و انتقالات  اخبار و شایعات زیادی را به همراه داشت و در نهایت این بازیکن بعد از پیوستن به تراکتور با محرومیتی 4 ماه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، روز 19 آذر بود که کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال حکم مربوط به پرونده واسعی را اعلام کرد و نوشت: «واسعی به محرومیت چهار ماه از شرکت در بازیهای رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محروم شد. واسعی و باشگاه تراکتور به پرداخت مبلغ 12 میلیارد و 465 میلیون و 200 هزار ریال بابت غرامت و پرداخت مبلغ 275 میلیون و 665 هزار و 360 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.»

اما این موضوع برای واسعی پایان ماجرا نبود و ظاهرا باشگاه تراکتور شرایط جدیدی را برای این بازیکن در نظر گرفته است و هنوز مشخص نیست واسعی چه تصمیمی خواهد گرفت.

شنیده می شود طبق تفاهم نامه‌ای که بین باشگاه تراکتور و سعید واسعی امضا شده است، این بازیکن باید شخصاٌ جریمه باشگاه پیکان را پرداخت و از این باشگاه رضایت بگیرد. بر همین اساس باشگاه تراکتور به دلیل محرومیت چند ماهه واسعی قصد دارد مبلغ قرارداد این بازیکن را کاهش دهد و حتی این امکان وجود دارد در صورت مخالفت واسعی با کسر مبلغ قراردادش، قرارداد این بازیکن به طور کامل با باشگاه تراکتور فسخ شود.

خبرنگار ما با واسعی تماس گرفت تا در جریان آخرین وضعیت این بازیکن قرار بگیرد.

 هافبک محروم تراکتور در مورد اخباری که در سانه ها در مورد او مطرح می شود گفت:« صحبت های زیادی مطرح می شود اما منتظرم باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد. من به باشگاه اعلام کردم مبلغ غرامت باشگاه پیکان را از قراردادم کم کند اما تراکتوری ها شرایط جدیدی برای من گذاشته اند که تمدید قرارداد هم در آن وجود دارد.»

واسعی در مورد رقم قراردادش با تراکتور که گفته می شود در سال اول 3 میلیارد و 950 میلیون تومان و در سال دوم، 5 میلیارد و 395 میلیون است اظهار داشت:« من رقم ها بالاتری از این ارقام پیشنهاد داشتم اما دلم می خواست کنار بازیکنان بزرگی همچون شجاعی و ... بازی کنم و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشم.»

هافبک تراکتور در پاسخ به این سوال که« فکر می کند همکاری او با تراکتور ادامه خواهد داشت یا خیر افزود:« منتظرم تا مشکلات بر طرف شود تا فکر و ذهنم آرام شود. باشگاه تراکتور می گوید 40 درصد از مبلغ قراردادت را کم کن اما من این موضوع را قبول نکردم. امیدوارم مشکلات هر چه زودتر بر طرف شود.»

9697