واعظ آشتیانی وارد انتخابات فدراسیون فوتبال می‌شود؟

واعظ آشتیانی وارد انتخابات فدراسیون فوتبال می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- از گوشه و کنار شنیده می‌شود امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تحرکاتی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داشته است. 

به گزارش فوتبالی، البته این تحرکات به اتخاذ تصمیم نهایی منجر نشده و بررسی شرایط هنوز ادامه دارد. 

بدبینی به وضعیت ارتباطات و جناح بندی های مجمع فدراسیون فوتبال باعث شده بسیاری از نامزدهایی که از آنها نام برده می شود برای شرکت درانتخابات فدراسیون شک و تردید اساسی داشته باشند.

همه می دانند صندلی ریاست فوتبال بدون هیچ تردیدی برای تمام مدیران جذاب و محبوب به حساب می آید اما شرایط  و ساختار مجمع به شکلی است که هر مدیری نمی تواند برای رسیدن به صندلی ریاست از اعضا رای اعتماد بگیرد. 

یکی از مشکلات اساسی بسیار بزرگ که مدیران با آن رو به رو هستند سیستم انتخاب و انتصاب روسای هیات ها توسط مدیریت فدراسیون فوتبال در سال های گذشته است. به همین ترتیب هرچند فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد فرم های تاییدیه را کاهش داده‌اند، ولی باز هم جناح قدرت حاکم در مجمع این قابلیت را دارد که برای جلوگیری از ثبت نام بسیاری از نامزدها فرم‌ها را مثل دوره های قبل به شکلی مدیریت کند که به عبارتی ساده انتخابات شلوغ نشود. 

در چنین فضایی طبیعی است که بسیاری از مدیران قید حضور در انتخابات را به خاطر این ابهامات و احتمالات بزنند و شرایط را برای حضور مناسب نبینند. 

امیر رضا واعظ آشتیانی هم در حال حاضر شنیده می شود شرایط مختلف انتخابات و لابی های مجمع را بررسی می کند و احتمال دارد تا چند روز دیگر تصمیم خود برای شرکت در انتخابات را نهایی کند. واعظ چه در انتخابات شرکت کند و چه قید حضور خود را بزند،  قطعا مصاحبه های آتشینی  علیه ساختار مجمع عمومی و انتخابات فدراسیون و عملکرد مدیریت کنونی انجام خواهد داد. البته او برای انتخابات میان‌دوره مجلس در استان همدان هم کاندیدا شده و می خواهد نماینده مجلس شود. مطمئنا نماینده مجلس شدن برای او راحت تر از رییس فدراسیون فوتبال شدن است.

۱۲۳۴