بی تفاوتی قرمزها به یک توافق/ وکیل بنگستون:بارها به باشگاه پرسپولیس هشدار دادیم

بی تفاوتی قرمزها به یک توافق/ وکیل بنگستون:بارها به باشگاه پرسپولیس هشدار دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- وکیل مهاجم سابق قرمزها می گوید باشگاه پرسپولیس هیچ توجهی به اخطارهای ما برای پرداخت مطالبات بنگستون نکرده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بنگستون طبق صلح نامه ای که بین موکل این بازیکن و باشگاه منعقد شده قرار بود مبلغ 70 هزار دلار به این بازیکن هندوراسی پرداخت کند اما به گفته وکیل جری بنگستون باشگاه پرسپولیس تاکنون فقط 10 هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کرده است و 60 هزار دلار آن باقی مانده است. 

آرش نجفی وکیل بنگستون در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی می گوید: بارها در این خصوص به باشگاه پرسپولیس هشدار دادیم و علیرغم پیگیری هایی که روابط بین الملل باشگاه و امور حقوقی آن انجام شده است اما تا این تاریخ مدیران پرسپولیس اقدامی نکردند.

به گفته آرش نجفی وکیل این مهاجم هندوراسی، پیش از این یک مرتبه از باشگاه پرسپولیس به خاطر نپرداختن مطالبات بنگستون به فیفا شکایتی انجام گرفته  که این باشگاه در فیفا محکوم و صلح نامه ای بین موکل و پرسپولیس برای پرداخت مطالبات به صورت اقساطی تنظیم شد اما مسئولان باشگاه فقط یک قسط را که ۱۰ هزار دلار بود پرداخت و مابقی صلح نامه را اجرا نکرده اند.

وی گفت با توجه به عدم اجرای مفاد صلح نامه تنظیمی بین موکل و پرسپولیس، از این باشگاه دوباره به فیفا شکایت می‌کنیم ضمن اینکه در صلح نامه مزبور خسارت‌هایی نیز پیش بینی شده و پرسپولیس باید بپردازد.

نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بعد از رسانه ای شدن این موضوع آیا اقدامی از طرف باشگاه پرسپولیس برای مذاکره و بستن این پرونده انجام شده است گفت: علیرغم پیگیری هایی که انجام داده ایم تا این پرونده بسته شود اما نه بخش حقوقی باشگاه و نه مدیران پرسپولیس تاکنون اقدامی در این رابطه انجام نداده اند و در صورت حکم دادگاه عالی ورزش این باشگاه پرسپولیس است که بیتشر ضرر خواهد کرد.

ابراهیم شکوری معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که از روز گذشته به عنوان سخنگوی این باشگاه نیز انتخاب شد در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره موضوع پرونده بنگستون و ادعای این بازیکن گفت: در جریان جزئیات پرونده این بازیکن نیستم و باید موضوع را از بخش حقوقی باشگاه پیگیری کنم.

7655