بهت و افسوس مسی پس از دور شدن بارسلونا از لالیگای 21-2020

بهت و افسوس مسی پس از دور شدن بارسلونا از لالیگای 21-2020

خبرگزاری فوتبالی - لئو مسی به علت مصدومیت دیرتر از موعد از تعطیلات خود برگشت و بازی بارسلونا و ایبار را از دست داد اما به عنوان تماشاگر به نیوکمپ رفت تا توقف تیمش را تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با تساوی مقابل ایبار فرصتی دیگر برای نزدیک شدن به صدر جدول لالیگا را از دست داد. حالا اگر اتلتیکو و رئال مادرید بازیهای خود را ببرند، اختلاف خود با بارسلونا را به 10 خواهند رساند که اختلاف قابل توجهی است و شاید خوشبین ترین هواداران بارسلونا نیز به قهرمانی لالیگا امیدوار نباشند و کاتالان ها از همین حالا قافیه را به دو تیم مادریدی باخته اند.

مسی که به عنوان تماشاگر بازی را نظاره کرد، در زمان سوت پایان بازی در حالی توسط دوربین ها شکار شد که کاملا بهت زده بود و بعد از آن در حالی به سمت درهای خروجی ورزشگاه حرکت کرد که به نشانه افسوس سر خود را تکان می داد. در حقیقت به نظر می رسد که لئو از شرایط موجود به هیچ وجه بارسا نیست. لئو در مصاحبه اخیرش هم گفته بود که شرایط کنونی بارسا به خصوص از نظر مالی به شدت ناامیدکننده است. در حقیقت کاتالان ها توان مالی ورود به بازار نقل و انتقالات را ندارند و از سویی صندلی کومان هم لرزان است و اگر بارسلونا همچنان مدیر داشت، احتمال اخراج مربی هلندی کم نبود.

4125