اعلام رسمی باشگاه بارسلونا: کوتینیو زانوی خود را به جراحان می‌سپارد

اعلام رسمی باشگاه بارسلونا: کوتینیو زانوی خود را به جراحان می‌سپارد

پایگاه خبری فوتبالی – با تایید باشگاه بارسلونا و اعلام سایت رسمی این باشگاه فیلیپه کوتینیو به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ و مینیسکش مورد عمل جراحی به شیوه آرتوروسکوپی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا در چهارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف ایبار رفت و در دیداری که همه هواداران این تیم امید داشتند با برنده شدن در آن بتوانند عقب افتادگی‌ها را جبران کنند، نتیجه‌ ۱-۱ رقم زده شد. این تساوی اما با یک خبر بد برای کومان توام شد. فیلیپه کوتینیو که از زمان حضور سرمربی هلندی تا حدودی روند به رشد داشت دچار مصدومیت شد و به دلیل مصدومیت در نیمه دوم از بازی بیرون رفت. حالا خبر رسیده پزشکان بارسلونا اعلام کرده‌اند این بازیکن ۲۸ ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو باید مورد جراحی قرار گیرد و مشکلات کومان در باشگاه بارسلونا به این ترتیب دوچندان خواهد شد.

عمل جراحی مینیسک و آماده سازی جهت بازگشت به زمین مسابقه حداقل ۳ ماه طول خواهد کشید که البته برای کوتینیو این مدت زمان قطعی نیست و نمی‌توان گفت چقدر او دور از میادین خواهد بود اما مسئله قطعی مشکلات کومان است که می‌توانست با روندی که کوتینیو در پیش گرفته بود کمتر شود. حالا کومان باید فکری به حال یک جانشین برای کوتینیو کند.

1101