پدر هافبک رئال مادرید رسما وارد دنیای مربیگری شد

پدر هافبک رئال مادرید رسما وارد دنیای مربیگری شد

پایگاه خبری فوتبالی - هانس اریک اودگارد پدر مارتین، بازیکن نروژی رئال مادرید در فصل آینده هدایت تیم ساندیفورد در لیگ دسته اول فوتبال نروژ را به عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، هانس اریک اودگارد و آندریاس تگستروم سوئدی برای دو فصل آینده هدایت تیم ساندیفورد در لیگ دسته اول نروژ را به عهده خواهند داشت هر چند که این قرارداد قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را دارد.

این اولین تجربه پدر هافبک رئال مادرید در سطح اول فوتبال نروژ خواهد بود چرا که پیش از این به عنوان کمک مربی در تیم میندالن در لیگ دسته دو نروژ فعالیت می کرد و تجربه حضور در رده های پایه رئال مادرید و استروم گودست را دارد.

تگستروم که چند فصل در تیم ساندیفورد با پدر اودگارد هم تیمی بوده، تا کنون هدایت تیم آسیریسکا در لیگ دسته سه فوتبال سوئد را به عهده داشت. هانس اودگارد در کنفرانس مطبوعاتی گفت:"مدتی است که تمامی وقت خود را روی فوتبال گذاشته ام اما تا کنون این فرصت نصیبم نشده بود. ساندیفورد باشگاه بسیار مناسبی برای من است."

بدین ترتیب اودگارد و تگستروم جانشین مارتی سیفوئنتس اسپانیایی خواهند شد که تیم را به دسته اول نروژ رسانده بود. سیفوئنتس دیروز اعلام کرد که هدایت تیم آلبورگ بولدکلوب در فوتبال دانمارک را به عهده گرفته است.

4125