پیولی: میلان باید به لیگ قهرمانان اروپا برگردد؛ آن جا جای ما است!

پیولی: میلان باید به لیگ قهرمانان اروپا برگردد؛ آن جا جای ما است!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی میلان که از شرایط فعلی این تیم راضی است اعلام کرده قرمز و مشکی پوشان باید به لیگ قهرمانان برگردند.

به گزارش فوتبالی، میلان امسال عالی بوده و سال را با صدرنشینی به پایان رسانده. سرمربی این تیم با تمجید از بازیکنانش اعلام کرده باید پس از سال‌ها به لیگ قهرمانان اروپا برگردند.

پیولی در گفت و گو با کویره دلاسرا گفته: ما کار می‌کنیم تا پیشرفت کنیم و بله. به لیگ قهرمانان برگردیم. باشگاه هیچ درخواستی نداشته و روی ما فشاری نگذاشته. مالدینی، ماسارا و گازیدیس شرایط ایده‌آلی برای کار فراهم کرده‌اند اما همه ما می‌دانیم که باید همه کار انجام دهیم تا میلان را به جایگاهی که باید قرار گیرد یعنی لیگ قهرمانان برگردانیم. مدت‌ها است که این اتفاق رخ نداده. آن جا جای ما است و می‌توانیم به لیگ قهرمانان صعود گنیم.

پیولی در ادامه افزود: در تیم شور و اشتیاق وجود دارد. همین طور اینکه جدیت هم وجود دارد. دیگر نیازی نیست تا شرح وظایف را به دیوار بکوبیم تا همه بدانند چه کاری باید انجام دهند. تیم ما مجموعی از بازیکنان قدرتمند است که اتحاد دارند. بازیکنانی که ژانویه سال گذشته به تیم اضافه شدند مانند زلاتان و کیائر به یک الگو تبدیل شدند تا به ما کمک کنند شرایط را تغییر دهیم.

1101