چراغ سبز پدیده ژاپنی رئال مادرید در مورد انتقال به ختافه

چراغ سبز پدیده ژاپنی رئال مادرید در مورد انتقال به ختافه

خبرگزاری فوتبالی - تاکفوسا کوبو پدیده ژاپنی رئال مادرید که قرضی به ویارئال رفته به نظر می رسد که هر هفته به ختافه نزدیک تر می شود.

به گزارش فوتبالی، کوبو به صورت قرضی از رئال مادرید راهی ویارئال شده اما در هفته های اخیر خیلی کم بازی کرده است و به همین خاطر تصمیم گرفته که از زیردریایی های زرد جدا شود تا در نیم فصل دوم در تیم ادریدی ختافه بازی کند. در حقیقت این بازیکن حس می کند که وقتش را در ختافه تلف می کند و به همین خاطر زمانش رسیدیه تا تیمم خود را عوض کند. این بازیکن از لیست ویارئال برای بازی مقابل لوانته هم خط خورد تا آماده حضور در تیم جدید خود شود.

در حال حاضر کوبو به ختافه چراغ سبز نشان داده است و حالا زمانش رسیده تا رئال مادرید و ویارئالدر مورد این انتقال به توافق برسند که البته به نظر نمی رسد که دو باشگاه مشکلی داشته باشند.رئال مادرید می خواهد که کوبو به تیمی برود که بیشتر بازی کند تا راه بازگشتش به رئال باز شود و بتواند تجربه اندوزی کند. بدین ترتیب ختافه دستمزد بازیکن ژاپنی در نیم فصل دوم را خواهد پرداخت. کوبو در نیم فصل اول در 19 بازی در ویارئال فقط 688 دقیقه بازی کرد که هر چند که در لیگ اروپا دقایق زیادی داشت  اما در لالیگا به ندرت بازی کرد. او در دوران حضورش در لاسرامیکا سه پاس گل و یک پاس گل ثبت کرد. او در پست هافبک میانی بازی می کند و یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال ژاپن است.

4125