بایرن مونیخ 5-2 ماینتس؛ کامبک مقتدرانه باواریایی‌ها

بایرن مونیخ 5-2 ماینتس؛ کامبک مقتدرانه باواریایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های هفته‌ی چهاردهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه‌ی5 بر 2 ماینتس را شکست دهد تا شاگردان هانسی فلیک، یک پیروزی دیگر را در بوندسلیگا تجربه کنند و به صدر نشینی خود در لیگ آلمان ادامه دهند. به نظر می‌رسد که تیمی نتواند در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا هم بایرن مونیخ را پایین بکشد و این تیم به حرکت خود برای قهرمانی در لیگ آلمان ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در بازی مقابل ماینتس ابتدا دو گل از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه‌ی کار توانست 5 گل به ثمر برساند تا کامبکی مقتدرانه در خانه داشته باشد و شکست را متحمل نشود. در این بازی بایرن مونیخ گل دیگری هم زد که با استفاده از VAR آفساید تشخیص داده شد. گل های بایرن مونیخ توسط جاشوا کیمیش، لروی سانه، نیکولاس زوله و رابرت لواندوفسکی (2 بار) به ثمر رسیدند تا کامبک باواریایی‌ها تکمیل شود.

هانسی فلیک در بایرن مونیخ عملکرد ایده آلی داشته است و به نظر می‌رسد که در سال 2021 هم همین روند را ادامه خواهد داد چرا که اکنون شروع خوبی داشته و باید دید که در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل عمل خواهد کرد چرا که فتح بوندسلیگا توسط بایرن مونیخ کار خیلی بزرگی به نظر نمی‌رسد.

1470