سوال روز/ استقلال مقابل آلومینیوم اراک هجومی بازی می‌کند؟

سوال روز/ استقلال مقابل آلومینیوم اراک هجومی بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال استقلال صدر نشین لیگ برتر تا چند ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می رود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیستم برخلاف چند فصل اخیر شروع خوبی داشته است و حالا با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر و البته یک بازی کمتر نسبت به صنعت نفت آبادان در صدر جدول رده بندی حضور دارد.

در چند ماه اخیر انتقاد زیادی از سبک بازی استقلال مدل محمود فکری مطرح شده اما فکری اعتقاد دارد اگر تیمش زیبا بازی می کرد و امتیاز نمی گرفت، عده ای بازهم از او انتقاد می کردند. در هر حال استقلال امروز برای تداوم بخشیدن به صدر نشینی خود نیاز به سه امتیاز بازی با آلومینیوم اراک دارد و آنها بعد از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان در هفته گذشته سه امتیاز بازی امروز را هم می خواهند. باید دید فکری در بازی امروز هم همچون نیمه نخست بازی با گل گهر سیرجان فوتبال هجومی را در دستور کار شاگردانش قرار می دهد یا با انجام یک بازی بدون ریسک به دنبال حداکثر امتیاز خواهد بود.

 شایان ذکر است که استقلال بعد از بازی امروز خود را آماده بازی عقب افتاد برابر پرسپولیس در روز دوشنبه 22 دی می کند که حساسیت بالایی دارد. 

9697