پیوستن یکی دیگر از اسطوره‌های یونایتد به کادر فنی سولشر

پیوستن یکی دیگر از اسطوره‌های یونایتد به کادر فنی سولشر

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد شاهد یک چهره آشنای دیگر در کادر فنی تیم اول خود است و دارن فلچر نیز به مایکل کریک در کنار اوله گونار سولشر اضافه شده است. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ مدتی است از اسطوره‌های باشگاه در کنار زمین استفاده می‌کنند. پیش از این رایان گیگز در سال 2014 و پس از اخراج دیوید مویس هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود. او پس از حضور لوییس فن خال نیز در این تیم باقی ماند و پس از آن به عنوان سرمربی تیم ملی ولز شروع به کار کرد. پس از جدایی او از اولدترافورد بود که کریک، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، به کادر ژوزه مورینیو اضافه شد. او پس از حضور اوله گونار سولشر نیز به کارش در کادر فنی این تیم ادامه داد و حالا فلچر نیز به تیم سابق خود بازگشته است. این مربی اسکاتلندی 342 بازی برای یونایتد انجام داده و با تیم زیر 16 سال این باشگاه کار کرده است اما حالا قرار است به کارش در تیم اول ادامه دهد. فلچر با یونایتد 5 قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و در گفتگو با سایت رسمی باشگاه درباره بازگشتش به این تیم اظهار داشت: " من بسیار خوشحال که به عنوان مربی تیم اول به باشگاه برگشتم. این زمانی بسیار هیجان انگیز برای تیمی جوان است و من بی‌صبرانه در انتظار برداشتن قدم بعدی در دوران مربیگری خودم با همکاری  با اوله و کادرش هستم. "

سولشر نیز درباره اضافه شدن هم بازی سابقش به کادر مربیگری گفت: " دارن دی ان ای یوناید را در رگ‌هایش دارد و دقیقا می‌داند که برای بازیکن منچستریونایتد بودن چه چیزهایی لازم است. او در آغاز دوران مربیگری خود است و تجربه‌اش در بیرون و درون زمین در کنار روحیه قهرمانی، تعهد و سختکوشی نکته بسیار مهمی برای این کادر است. "

1811