امید میلانی‌ها زنده شد؛ زلاتان مقابل یوونتوس بازی می‌کند؟

امید میلانی‌ها زنده شد؛ زلاتان مقابل یوونتوس بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران تیم میلان امیدوارند زلاتان ابراهیموویچ با توجه به آخرین پستش در شبکه‌های اجتماعی به دیدار مقابل یوونتوس برسد اما اسکای اسپورت اعلام کرده این مهاجم ۳۹ ساله به این بازی نخواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی تیم میلان که امسال یکی از ستاره‌های این تیم بوده و کمک کرده تا میلانی‌ها پس از سال‌ها به صدر جدول برسند بیش از یک ماه است که پس از بازی مقابل ناپولی در تاریخ ۲۲ نوامبر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل میلان روز چهارشنبه مقابل یوونتوس برگزار خواهد شد که در آن زلاتان به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود اما با پستی که زلاتان شب گذشته در توئیتر منتشر کرد امید در دل میلانی‌ها زنده شده. زلاتان با یک ویدیو از تمریناتش عبارت «تیک تاک... تیک تاک» را انتخاب کرده که انگار یعنی هواداران باید در انتظار بازگشت او باشند. او در این ویدیو آمادگی نسبتا خوبی هم دارد و اسکای اعلام کرده هواداران تیم میلان امیدوارند او به بازی مقابل یوونتوس برسد اما احتمال این اتفاق بسیار کم است و شاید او روی نیمکت بنشیند.

گفتنی است پیشتر پیولی هم در این رابطه اعلام کرده بود زلاتان در حال ریکاوری است اما مشخص نیست به دیدار حساس مقابل یووه می‌رسد یا خیر.

1101