شباهت جالب یکی از مهاجمان کنگره آمریکا به راموس!

شباهت جالب یکی از مهاجمان کنگره آمریکا به راموس!

پایگاه خبری فوتبالی - چهارشنبه شب کل رسانه های خبری دنیا به پوشش اتفاقات عجیب در امریکا پرداختند، زمانی که هواداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا یورش بردند و اتفاقی عجیب و باورنکردنی را رقم زدند.

به گزارش فوتبالی، هواداران ترامپ از این که قرار بود در کنگره، پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا به صورت رسمی اعلام شود، عصبانی بودند و می خواستند جلوی اعلام این مسئله را در جلسه کنگره بگیرند. معترضان که برخی از انها مسلح بودند، یک اتفاق عجیب را رقم زدند. 

حالا برای فوتبالی ها نیز در مورد این اتفاق یک سوژه جالب پیدا شده است. در حقیقت تصویری از یکی از هواداران ترامپ در توییتر منتشر شده است که بسیاری از آنها به شوخی گفته اند که این شخص شباهت زیادی به سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید دارد. یک نفر تصویری از فرد مذکور در توییتر منتشر کرده و به شوخی نوشته است:" سرجیو راموس هم به اعتراضات رفته تا درخواست تمدید قراردادش را بدهد!"

در حقیقت در حال حاضر بحث تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید به بن بست خورده است. کاپیتان رئال مادرید انتظار تمدید قرارداد دو ساله با حفظ دستمزد فعلی خود را دارد در حالی که رئال مادرید می خواهد به خاطر کرونا 10 درصد از دستمزدش را کاهش بدهد و اختلاف میان دو طرف جدی است. در حال حاضر کمتر از شش ماه تا اتمام قرارداد راموس با رئال مادرید مانده است.

4125