دیماریا و رونالدو دوباره در کنار هم قرار می‌گیرند؟

دیماریا و رونالدو دوباره در کنار هم قرار می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که این احتمال وجود دارد که کریستیانو رونالدو و آنخل دیماریا مجددا با هم و این بار در یوونتوس هم تیمی شوند. آن‌ها به مدت 4 سال در رئال مادرید، هم‌باشگاهی بودند و به نوعی زوج وینگر های خط حمله‌ی سپیدپوشان بودند و عملکرد خوبی در آن باشگاه داشتند.

به گزارش فوتبالی، دیماریا و رونالدو در رئال مادرید جام های مهمی مانند لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بردند. اکنون اخباری که به گوش می‌رسد حاکی از آن است که احتمال هم‌تیمی شدن مجدد رونالدو و دیماریا در یووه دارد. به گفته‌ی فرانس فوتبال، یوونتوس به دنبال جذب آنخل دیماریا در تابستان آینده است چرا که قرارداد این بازیکن در تابستان با پاریسن ژرمن به پایان می‌رسد و این بازیکن تبدیل به یک بازیکن آزاد می‌شود که می‌تواند به هر تیمی برود. به گفته‌ی این نشریه، بیانکونری ها به دنبال جذب دیماریا در تابستان هستند که به صورت بازیکنی آزاد راهی یووه شود.

اگر این اتفاق بیفتد، رونالدو و دیماریا یک بار دیگر در یوونتوس هم تیمی خواهند شد و می‌توانند روز های درخشان رئال مادرید را تکرار کنند. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد و این بازیکن از پی اس جی راهی یووه می‌شود یا خیر.

1470