آقازمانی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس می‌تواند با دربی به لیگ کامبک بزند/ استقلال در هر پست چند بازیکن تراز اول دارد

آقازمانی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس می‌تواند با دربی به لیگ کامبک بزند/ استقلال در هر پست چند بازیکن تراز اول دارد

پایگاه خبری فوتبالی -بازیکن سابق پرسپولیس می گوید برای اینکه این تیم همچنان خود را مدعی قهرمانی نشان دهد باید در دربی پیروز شود .

به گزارش فوتبالی ، سامان آقازمانی در خصوص دربی با توجه به شرایط پرسپولیس گفت : به نظر من چون پرسپولیس در بازی های اخیرش خوب نتیجه نگرفته و در فینال لیگ قهرمانان شکست خورده با بازی دربی می تواند کامبک خوبی به لیگ داشته باشد و می تواند خیلی بهتر در جدول جایگاهش را تثبیت  و از عنوان قهرمانی اش دفاع کند و پرسپولیس اگر این دیدار را ببازد در ادامه فصل به  مشکلات زیادتری برمی‌خورد بنابراین محکوم به پیروزی در این دیدار است. از آن طرف استقلال انگیزه های زیادی دارد تا بتواند صدر جدول را حفظ کند و به بازی های خوبش در چند هفته اخیر تداوم بخشد و به نظر من بازی زیبایی از آب درمی‌آید. دو تیم برای پیروزی به میدان می روند و امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند ببینیم .

وی در خصوص اینکه آیا نبود تماشاگران در دیدار دربی خوب است یا بد ادامه داد: تماشاگران در فوتبال برای بازیکنان وزنه سنگینی هستند و این ویروس کرونا باعث شده هیجانی که بازیکنان در بازی‌ها داشتند را نداشته باشند و به نظر من بازی را از هیجان بالایش دور می کند اما حساسیت دربی به خودی خود زیاد است و نبود تماشاگر آنقدر روی این دیدار تاثیرگذار نیست. 

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص اینکه چرا کادرفنی این تیم از هافبک های پر شمار در زمین استفاده می کند گفت : پرسپولیس به خاطر نداشتن بازیکن در خط حمله مجبور است از هافبک استفاده کند برعکس استقلال که بهترین استقلال چند سال اخیر است و در هر پست چند بازیکن تراز اول دارد . پرسپولیس یک دفاع چپ و یک دفاع راست بیشتر ندارد و در خط حمله هم مشکل کمبود بازیکن دارد اما پرسپولیس با نداشتن بازیکن هم پیشرفت خوبی کرده است .

آقازمانی در پایان افزود: آمار استقلال و پرسپولیس قبل از این دیدار روی بازی تاثیر ندارد اما مطمئن باشید بازی زیبایی از آب در می آید چون استقلال می‌خواهد صدرنشینی خودش را حفظ کند و پرسپولیس  می‌خواهد جایگاهش را بهتر کند و همچنین نشان دهد که همچنان مدعی قهرمانی است. امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

1122