شروع مربیگری ستاره سابق بارسلونا با کتک کاری و اخراج!

شروع مربیگری ستاره سابق بارسلونا با کتک کاری و اخراج!

پایگاه خبری فوتبالی - ادگار داویدز بازیکن اسبق بارسلونا، یوونتوس، میلان و آژاکس روز یکشنبه اولین تجربه مربیگری خود را در تیم اولیائنسه در لیگ دسته سه پرتغال داشت که مربی هلندی شروع خوبی نداشت چرا که تیمش نتوانست برنده شود اما او به علت ورود به درگیری در میان بازیکنان دو تیم، از زمین اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، بازی لوسیتانو و اولیائنسه در حالی پیگیری شد که اولین بازی داویدز برای خیلی ها جالب بود. بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در پایان بازی بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که داویدز هم در این درگیری حضور پیدا کرد. داور خیلی سریع کارت قرمز را به ستاره سابق فوتبال هلند نشون داد تا شروع وی در اولین بازی خود تلخ تر شود. داویدز در پایان بازی با خشم از زمین خارج شد و حاضر نشد که در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کند. 

داویدز بین سالهای 2012 و 2012 نیز در تیم بارنت در لیگ دسته سه انگلیس به عنوان مربی- بازیکن فعالیت می کرد اما اولین تجربه مربیگری جدی خود را در لیگ دسته سه پرتغال آغاز کرده است که به نظر می رسد شروع چندان خوبی هم نداشته چرا که درگیری لفظی و اخراج در اولین حضور بدون کسب پیروزی قطعا نمی تواند حس خوبی را برای وی به همراه داشته باشد.

4125