کارت زرد گرفتن مربی برزیلی به علت خطا روی بازیکن حریف!

کارت زرد گرفتن مربی برزیلی به علت خطا روی بازیکن حریف!

پایگاه خبری فوتبالی - اتفاقات عجیب بخشی از زیبایی فوتبال هستند. در حقیقت گاهی اوقات اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد که گاهی در عجیب ترین سناریو ها هم قابل پیش بینی نیست.

به گزارش فوتبالی،  حالا تصویری از رناتو گائوچو سرمربی تیم گرمیو در لیگ برزیل منتشر شده است که به علت خطا روی کارلینیوس بازیکن تیم فورتالزا از داور کارت زرد می گیرد. در حقیقت در این صحنه کارلینیوس به سمت خط اوت می رود تا بازی را شروع کند اما مربی تیم حریف محکم او را بغل می کند و جلوی ادامه حرکت توسط وی را می گیرد. رناتو که در محوطه جریمه تیم خود جای گرفته است در این صحنه مانع از شروع بازی توسط بازیکن حریف را می گیرد و بدین ترتیب داور نیز مجبور می شود تا به این مربی 58 ساله کارت زرد نشان بدهد.

گرمیو

نکته جالب این بود که کارلینیوس دفاع چپ 34 ساله برزیلی در این صحنه آرامش خود را کاملا حفظ کرد و حتی به عقب نگاه هم نکرد چرا که به نظر می رسید مربی تیم حریف قصد داشته که روی اعصابش راه برود و باعث شود تا این بازیکن عصبانی شود و خشم خود را بروز بدهد تا کارت بگیرد.

گرمیو

البته این اولین باری نیست که چنین اتفاقی را در سالهای اخیر می بینیم. در سال 2014 در یک بازی خیریه، ژوزه مورینیو مربی پرتغالی از محوطه جریه خود خارج شد تا روی اولی مورس خواننده سرشناس حاضر در این بازی خیریه خطا کند و جلوی حرکت وی را بگیرد. مربی پرتغالی با یک لبخند شرورانه این صحنه را ترک کرد!

4125