عکس؛ فلاسک و لیوان قهوه مسی و واکنش او به هواداران

عکس؛ فلاسک و لیوان قهوه مسی و واکنش او به هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای دیدار خود مقابل رئال سوسیداد در سوپرکاپ اسپانیا راهی کوردوبا در جنوب اسپانیا شده است. رئال مادرید هم شب گذشته برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو راهی مالاگا شده بود. این سری از رقابت‌های سوپرجام اسپانیا در جنوب اسپانیا برگزار می‌شود اما سری قبلی در عربستان برگزار شده بود و رئال مادرید قهرمان شده بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل رئال سوسیه‌داد راهی کوردوبا شده‌اند. بازیکنان بارسا هنگام پیاده شدن از اتوبوس های خود با هواداران خود مواجه شدند که آن‌ها را تشویق می‌کردند. لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، یک بار نسبت به تشویق هواداران در وایادولید بی‌تفاوتی کرده بود و مورد انتقاد واقع شده بود، اما پس از آن دیگر همواره به هواداران خود توجه می‌کند و وقتی مورد تشویق واقع می‌شود، دست خود را تکان می‌دهد و یا لبخند می‌زند.

لیونل مسی هنگامی که از اتوبوس پیاده شد، فلاسکی در دست داشت و به نظر می‌رسید که مشغول خوردن قهوه است چرا که لیوانش هم در دستش بود اما در همان شرایط دست خود را بالا آورد و برای هواداران که در حال تشویقش بودند، دست تکان داد. باید دید که بارسا در این تورنومنت چگونه عمل می‌کند.

1470