خبرنگار ایتالیایی: انتقال کاپیتان رئال مادرید به منچستریونایتد جدی شد

خبرنگار ایتالیایی: انتقال کاپیتان رئال مادرید به منچستریونایتد جدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از شش ماه دیگر تا اتمام قرارداد سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با این تیم باقی مانده است و مذاکرات برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است. در چنین شرایطی به نظر می رسد که منچستریونایتد برای جذب وی دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شش سال پیش یعنی در سال 2015 نیز در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت. در آن زمان فن خال خواستار تقویت یونایتد در خط دفاعی شده بود.  یونایتد در سالهای اخیر سعی کرده با جذب مگوایر و لیندلوف ساختار دفاعی خود را تقویت کند اما موفق نبوده اند. اریک بایی که در بازیهای اخیر عملکرد خوبی داشت نیز دچار مصدومیت شده است و از طرفی فیل جونز نیز در لیست مازاد قرار دارد.

راموس در تابستان یعنی در زمان اتمام قراردادش با رئال مادرید 35 ساله خواهد بود اما حالا جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داده است که  یونایتد در حال حاضر جدی ترین مشتری راموس بالاتر از گزینه هایی نظیر منچسترسیتی و پاریسن ژرمن است. شیاطین سرخ در نظر دارند که قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو (مشابه دستمزد کنونی راموس در برنابئو) به او پیشنهاد بدهند.  در حال حاضر راموس بر سر دستمزدش با رئال مادرید دچار مشکل شده چرا که مدیران رئال مادرید به خاطر کرونا می خواهند ده درصد از دستمزدش را کاهش بدهند.

4125