داور دربی: به زن و بچه‌ام فحش دادند، حلال‌شان نمی‌کنم

داور دربی: به زن و بچه‌ام فحش دادند، حلال‌شان نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه شهروند با رضا کرمانشاهی داور دربی را برایتان انتخاب کردیم:

  • شب قبل از بازی استرس زیادی داشتم و مدام نگران بودم که نکند اتفاقی بیفتد و سوتی بزنم که تا آخر عمر عده‌ای مرا نبخشند و حلال نکنند. با این حال سعی کردم خودم را در زمان مسابقه جمع‌وجور کنم و بازی را با مدیریت به پایان برسانم که فکر می‌کنم تا حد زیادی هم موفق بودم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. 
  • وجدانم راحت است. کارشناسان زیادی هم تصمیماتم را تأیید کردند و خیلی‌ها به حمایت پرداختند که از آنها تشکر می‌کنم.  بعد از بازی استرس آن را داشتم که اشتباهی کرده باشم که غیرقابل بخشش باشد، اما خدا را شکر که نظرات کارشناسان را همه دیدند و خودم هم تصور می‌کنم عملکرد خوبی داشتم.
  • ما وقتی لباس داوری بر تن کرده‌ایم، همه چیز را به جان خریده‌ایم. دیگر عادت کرده‌ایم بعد از هر بازی یک عده بچه 16، 17 ساله بیایند و به خانواده‌مان فحاشی کنند. اینها که انسان‌های فهیم نیستند. آدم فهیم و دارای درک مگر فحاشی می‌کند؟ اشکالی ندارد، اما نمی‌توانم آنهایی که به خانواده‌ام و زن  و بچه‌ام فحاشی کردند، حلال کنم.
  • واکنش به اضافه وزن: دیگر سن‌مان بالا رفته است. اما خدا را گواه می‌کنم که در دربی رکورد دوندگی خودم را شکستم. من سعی کردم به همه صحنه‌ها نزدیک باشم و بیشتر از توانم گذاشتم تا موفق باشم.


    1984