بارسلونا (3) 1-1 (2) سوسیه داد؛ دستان ترشتگن خلاء مسی را پر کرد

بارسلونا (3) 1-1 (2) سوسیه داد؛ دستان ترشتگن خلاء مسی را پر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در شبی که مسی به علت مصدومیت نتوانست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا شرکت کند، مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی با توپگیری هایش در جریان بازی و درخشش در ضربات پنالتی جای خالی لئو را پر کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی بارسلونا و سوسیه داد در 120 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید که بدون تردید رمیرو و ترشتگن دروازه بان های هر دو تیم درخشان بودند. دروازه بان آلمانی بارسلونا در دقایق پایانی وقت اضافه درخشان بود و توپگیری بی نظیرش در مقابل ضربه کاشته یانوزای نقشی کلیدی در کشیده شدن کار به ضربات پنالتی داشت. ترشتگن در ضربات پنالتی هم دو توپ را مهار کرد تا بدرخشد. البته بارسایی ها هم دو پنالتی خراب کردند اما سوسیه دادی ها یک توپ را هم به تیرک زدند تا بدین ترتیب بارسا به سختی و در ضربات پنالتی به فینال سوپرجام اسپانیا برسد و منتظر مشخص شدن برنده بازی بیلبائو و رئال مادرید بماند که فردا شب برگزار می شود.

بدون تردید بارسایی ها این پیروزی سخت را مدیون ترشتگن هستند که جور سایر بازیکنانش را کشید. بارسا حالا شاید در فینال مقابل رئال مادرید قرار بگیرد و کومان فرصتی طلایی برای انتقام گرفتن از زیدان پس از شکست در ال کلاسیکوی لالیگا خواهد داشت.

4125