سند لو رفته از کادر مدیریتی بارسلونا: دو مدافع قابل اعتماد نیستند

سند لو رفته از کادر مدیریتی بارسلونا: دو مدافع قابل اعتماد نیستند

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود مخالفت برخی نامزدها همچنان رونالد کومان به جذب اریک گارسیا اصرار دارد و تا آخرین لحظه نقل و انتقالات به تلاش برای جذب وی ادامه خواهد داشت. اما به نظر می رسد که نه فقط مربی هلندی بلکه تیم مدیریت فنی بارسا نیز خرید مدافع اسپانیایی سیتی را توصیه کرده است.

به گزارش فوتبالی، در سندی که به امضای رامون پلانس، مدیر فنی بارسلونا رسیده است، به ضرورت خرید اریک گارسیا در پست دفاع میانی برای بازیهای حساس ماه های آینده به خصوص بازی مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره شده است. در این گزارش به این نکه اشاره شده که جرارد پیکه تا اواسط فروردین آماده نخواهد بود و از سویی در مورد اومتیتی نوشته شده است که نمی توان برای بازیهای بزرگ روی او حساب کرد. در این گزارش نوشته شده است:" اومتیتی خیلی بعید است که بتواند در بازیهای بزرگ حضور داشته باشد چرا که به علت مصدومیت هایش بازیکن قابل اتکایی نیست و نمی توان حتم داد که در لحظات کلیدی فصل نقش داشته باشد."

بدین ترتیب در این گزارش به این نکته اشاره شده که کلمنت لنگله و رونالد آرائوخو تنها مدافعان میانی حاضر در ترکیب بارسا هستند. از سویی در مورد اسکار مینگزا نوشته شده است که هر چند که گزینه ای موجود است اما بیشتر به درد "بازیهایی با کیفیت متوسط" می خورد و به هیچ وجه نمی توان "روی بازیهای بزرگ" برای او حساب کرد چرا که "آماده نیست."

در گزارش فنی بارسلونا به خرید اریک گارسیا نوشته شده است:"این فرصتی در بازار است که نمی توانی از دستش بدهی چرا که خیلی سخت است که با این شرایط کنار بیایی. خیلی اشتباه است که این فرصت از دست برود و به خاطر مسئولیت ورزشی، موظف هستیم که خواستار جذب وی شویم."

از سویی در یک سند دیگر، بخش مدیریت فنی بارسلونا با جدایی بازیکنانی نظیر جونیور فیرپو، ساموئل اومیتی و نتو موافقت کرده است و از میان بازیکنان آکادمی، آلخاندرو بالده به عنوان گزینه ای مناسب برای رسیدن به تیم بزرگسالان معرفی شده است.

4125