خرابکاری هواداران مارسی: آتش‌ زدن درختان و سرقت از بازیکنان!

خرابکاری هواداران مارسی: آتش‌ زدن درختان و سرقت از بازیکنان!

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط ورزشی و مدیریتی نامناسب باشگاه المپیک مارسی باعث شده تا هواداران افراطی این تیم به سیم آخر بزنند. گروهی از هواداران مارسی امروز به اطراف زمین تمرین این تیم رفتند که سعی داشتند با زور وارد زمین تمرین شوند و با آتش زدن اطراف زمین تمرین، اعتراض خود را نشان دادند و خواسار استعفای مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه شدند!

به گزارش فوتبالی، این درگیری های عجیب باعث شد تا برخی از درختان اطراف زمین تمرین مارسی در آتش بسوزند. هواداران افراطی تیم فرانسوی میگفتند که مدیر باشگاه باید به خاطر نتایج ضعیف این تیم استعفا بدهند.

سازمان لیگ فرانسه پس از این اتفاقات عجیب تصمیم گرفت که بازی امشب میان مارسی و رن را لغو کند. این بازی برای آندره ویلاش بواش سرمربی پرتغالی مارسی خیلی کلیدی بود چرا که در صورت تساوی یا شکست ، اخراج وی قطعی بود. به هر صورت فعلا این بازی به تعویق افتاده و مربی پرتغالی حداقل برای چند روز دیگر ماندنی شده است.

البته این تنها اقدام عجیب هواداران افراطی مارسی نبود. آنها به سراغ الوارو گونزالس مدافع اسپانیایی تیمشان رفتند، به او حمله کردند، کتکش زدند و بسیاری از وسایلش را به سرقت بردند. بدین ترتیب بازیکن سابق ویارئال نیز یک روز بسیار کابوس وار را پشت سر گذاشت!
4125