عبدالله حسینی در گفت و گو با فوتبالی: طرفداران ما در این مدت خیلی سختی کشیدند

عبدالله حسینی در گفت و گو با فوتبالی: طرفداران ما در این مدت خیلی سختی کشیدند

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالله حسینی در اولین پیروزی ذوب آهن در لیگ بیستم نقش داشت و زننده یکی از گلهای بازی با نساجی بود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در مورد برد مقابل نساجی گفت: هر دو تیم نیاز به برد داشتند و دیداری 6 امتیازی محسوب می‌شد. تیم حریف دچار بحران بود و ما هم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و هر دو برای برد به میدان رفتیم. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم  و برد را تقدیم هوادارانی می‌کنیم که در هفته‌های گذشته و در شرایط سخت پشت ما بودند. این پیروزی استارتی بود برای خوشحال کردن هوادارانی که در  این مدت به آنها سخت گذشت.

او در خصوص اینکه در هفته سیزدهم اولین پیروزی‌شان را کسب کردند ادامه داد: در بازی های  قبلی هم برای برد به میدان رفتیم ولی به خاطر  بدشانسی و مسائل دیگر  نتوانستیم پیروز میدان باشیم. خدا را شکر این طلسم شکسته شد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

عبدالله حسینی در پایان در خصوص دربی اصفهان افزود: بازی بعدی بازی خیلی مهمی هست و باید هواداران ذوب آهن را خوشحال کنیم. برای برد به میدان میرویم و امیدواریم بتوانیم سپاهان که تیم بسیار خوبی است را  شکست دهیم  و سه امتیاز را کسب کنیم.

1122