تقلید بازیکنان لوریان از «مدیتیشن» هالند پس از غلبه بر پی‌اس‌جی

تقلید بازیکنان لوریان از «مدیتیشن» هالند پس از غلبه بر پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه عصر پی اس جی با دریافت گل لحظه آخری مقابل لوریان و شکست مقابل این تیم کاملا شوکه شد.

به گزارش فوتبالی، میزبان که در رده هجدهم لیگ فرانسه قرار دارد، در حالی که با نتیجه دو بر یک از حریف عقب بود، با گلهای دقایق پایانی پیروز شد و با نتیجه سه بر دو بر تیم پوچتینو غلبه کرد. در ابتدا یوان ویسا پس از جا گذاشتن سرجیو ریکو دروازه پی اس جی را باز کرد که بعد از گلش به سمت پرچم کرنر رفت و خوشحالی معروف "مدیتیشن" را اجرا کرد. این خوشحالی زمانی معروف شد که ارلینگ هالند مهاجم دورتموند پس از گلزنی مقابل پاریسن ژرمن این گونه خوشحالی کرد. در نهایت لوریان در این بازی با گل موفی در وقت اضافه پیروز شد و بدین ترتیب پی اس جی شکست خورد و صدرنشینی را از دست داد.

فصل گذشته و در زمانی که دورتموند و پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند، ساعاتی قبل از بازی تصویری جعلی و فتوشاپی از هالند در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مهاجم نروژی در این تصویر در حال کری خواندن برای پی اس جی بود و روی این تصویر با  آرم برج ایفل نوشته شده بود:" این جا شهر من است، نه شهر شما."  مهاجم دورتموند در بازی رفت مقابل پی اس جی گلزنی کرد و به شکل "مدیتیشن" خوشحالی کرد.

پی اس جی در بازی برگشت با نتیجه دو بر صفر مقابل دورتموند پیروز شد و تیم آلمانی حذف شد تا نیمار نیز جواب ارلینگ را بدهد و به شکل "مدیتیشن" خوشحالی کند.حالا این بازیکنان لوریان هستند که از پی اس جی انتقام گرفته اند.

4125