رکورددار گل به خودی در تاریخ لالیگا چه کسی است؟

رکورددار گل به خودی در تاریخ لالیگا چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته با نتیجه 2 بر 1 اتلتیک بیلبائو را شکست داد و به نوعی انتقام باخت خود در فینال سوپرجام اسپانیا را گرفت. در این بازی در ابتدا لیونل مسی از روی ضربه‌ی کاشته دروازه‌ی اتلتیک بیلبائو را باز کرد و بارسلونا را پیش انداخت و به نوعی انتقام اخراج خود مقابل بیلبائو در دقیقه 120 بازی سوپرجام را که با دو جلسه محرومیتش همراه بود گرفت. اما در ابتدای نیمه‌ی دوم بارسلونا یک گل به خودی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، در ابتدای نیمه‌ی دوم بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو، روی سانتری که رائول گارسیا انجام داد، جوردی آلبا که قصد دور کردن توپ را داشت به اشتباه دروازه‌ی خودی را باز کرد و این مسئله باعث شد که بازی مساوی شود هر چند که نتیجه مساوی پا بر جا نماند و آنتوان گریزمان در ادامه‎‌ی بازی گل پیروزی بارسلونا را به ثمر رساند اما گل بخودی جوردی آلبا یک رکورد را به نام او ثبت کرد.

در واقع جوردی آلبا با این گل به خودی، پنجمین گل به خودی خود را در لالیگا ثبت کرد و به نوعی رکورد دار گل به خودی در لالیگا شد. او که یک مدافع چپ است، سابقه‌ی بازی در والنسیا را هم دارد اما سال‌هاست که در جمع آبی و اناری پوشان توپ می‌زند و اکنون رکورددار گل بخودی در لیگ فوتبال اسپانیا شده است.

1470