عذرخواهی مدافع برزیلی پس از ضربه وحشیانه در لیگ برزیل

عذرخواهی مدافع برزیلی پس از ضربه وحشیانه در لیگ برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - لئاندرو کاستان مدافع میانی واسکو دو گاما در بازی روز یکشنبه به علت ضربه ای که به صورت داگلاس فردریچ دروازه بان تیم باهیا با پاهایش زد، با کارت قرمز مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، یکشنبه شب در لیگ برزیل صحنه ای را دیدیم که بیشتر در مسابقات رزمی می دیدیم. در لیگ برزیل، واسکو به مصاف باهیا رفت که بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید اما یک برخورد خشن و وحشیانه در حین بازی جنجال ساز شدند.

در دقیقه 80 بازی و در زمانی که به نظر می رسید واسکو دو گاما با گلزنی از حریف پیش افتاده، داور ویدیویی صحنه را تغییر داد. در حقیقت در این صحنه توپ به کاتاتائو رسید تا دروازه را باز کند اما داور با بازبینی صحنه، گل را مردود کرد و کاستان را اخراج کرد. در حقیقت در این صحنه، کاستان ضربه بدی را با کفش خود به دروازه بان باهیا زد که باعث زخم بزرگی روی صورت او شد. دروازه بان 32 ساله نمی توانست در بازی بماند و در دقیقه 80 جای خود را به اندرسون بدهد. پزشک باشگاه باهیا در پایان بازی گفت که این یک زخم عمیق بوده است و به همین خاطر پنج بخیه به صورت فردریچ زد. 

کاستان در پایان بازی به خاطر این اتفاق عذرخواهی کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:" در رختکن با او صحبت کردم اما می خواستم به صورت عمومی از داگلاس به خاطر این حرکت عذرخواهی کنم و باید اعلام کنم که هدفم ضربه زدن به یک بازیکن دیگر در لیگ برزیل نبوده است."

4125