مهاجم سابق یوونتوس: حضور رونالدو در تیم‌تان یعنی آغاز بازی با نتیجه ۱-۰!

مهاجم سابق یوونتوس: حضور رونالدو در تیم‌تان یعنی آغاز بازی با نتیجه ۱-۰!

پایگاه خبری فوتبالی – کریستین ویری، مهاجم سابق تیم یوونتوس درباره سرمربیگری پیرلو در یوونتوس و کریستیانو رونالدو به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ویری در گفت و گو با Stats Perform News گفته: یوونتوس می‌تواند هر سال هر چیزی که می‌خواهد برنده شود. آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای هستند. رونالدو؟ زمانی که او را در تیم خودتان دارید همیشه بازی برای شما ۱-۰ آغاز می‌شود.

ویری در ادامه افزود: پیرلو انسان جالبی است. او سمت مخالف چیزی که همه می‌بینند را مشاهده می‌کند. او فرد بامزه‌ای هم است و می‌تواند تمام روز اعصاب‌تان را خرد کند. قطعا همه در تلویزیون متفاوت هستند. او در تلویزوین آرام به نظر می‌رسد و هرگز دیوانگی‌هایش را مشاهده نکرده‌اید. دقیقا بر عکس کونته. کونته مانند دوران بازی‌اش عمل می‌کند.

مهاجم سابق بیانکونری در ادامه افزود: اولین تجربه پیرلو خوب پیش رفته. او همین حالا جام برده. برد و باخت بخشی از فوتبال است اما او مربی خوبی است و کارش را انجام می‌دهد. تیم او فوق‌العاده است و می‌تواند امسال همه چیز ببرد. باید دید چه پیش می آید. ۹ سال متوالی قهرمانی در اسکودتو مطمئنا به زودی از دست خواهد رفت زیرا حریفان انگیزه پیدا می‌کنند و شما هم هر سال نمی‌توانید به تیم انگیزه تزریق کنید. یوونتوسی‌ها ۲۳ بازیکن عالی دارند و حتی کوادرادو و دیبالا و آرتور هم در این تیم روی نیمکت می‌نشینند.

1101