محرومیت دوباره در انتظار بوفون به علت توهین به مقدسات

محرومیت دوباره در انتظار بوفون به علت توهین به مقدسات

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون دروازه بان یوونتوس ممکن است که به خاطر توهین دوباره به مقدسات و ضبط صحبت هایش توسط دوربین های تلویزیونی با محرومیت مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، توهین به مقدسات بدترین نوع فحاشی در زبان ایتالیایی به شمار می رود. کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا در سالهای اخیر سعی کرده است که با این نوع از توهین برخورد کند چرا که بازیها پشت درهای بسته برگزار می شوند و شنیدن صداها ساده تر است و به همین خاطر با قاطعیت بیشتری نسبت به نوع صحبت های بازیکنان برخورد می شود.

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که بوفون پس از گل لوتارو مارتینز در بازی شب گذشته در نیمه نهایی کوپا ایتالیا از این جمله کفرآمیز استفاده کرده است. این بازی شماره 1100 بوفون در سطح بین المللی و باشگاهی بود.  این در حالیست که برای دومین باری است که این اتفاق برای بوفون در این فصل رخ می دهد چرا که یک پرونده انضباطی دیگر برای وی به خاطر استفاده از عبارتی مشابه در بازی ماه دسامبر مقابل پارما باز شده بود و حالا همین داستان دوباره تکرار شده است. به نظر می رسد که بوفون باید در کلمات و صحبت هایش بیش از این دقت به خرج بدهد تا بیش از این در دردسر نیافتد.

4125