درگیری بازیکن مارسی با پلیس فرودگاه به خاطر ماسک

درگیری بازیکن مارسی با پلیس فرودگاه به خاطر ماسک

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو گونزالس بازیکن اسپانیایی مارسی روز چهارشنبه با مامور فرودگاه در راه سفر به همراه تیمش به لانس برای بازی لیگ، دچار درگیری لفظی شد و در نهایت به علت مخالفت با استفاده از ماسک، با جریمه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، برخی مطبوعات فرانسه گزارش داده اند که این مدافع اسپانیایی به مامور پلیس فرودگاه مارسی که از او خواسته ماسک بزند، توهین کرده است.  البته این مدافع اسپانیایی مدعی است که توهینی در کار نبوده است. رسانه ها و مامور پلیس مدعی هستند که این بازیکن از الفاظ زشت و توهین آمیز استفاده کرده و به همین خاطر با جریمه نقدی مواجه شده است و ممکن است که حتی در دادگاه حاضر شود.

این روزها باشگاه مارسی به شدت پرحاشیه است. آندره ویلاش بواش سرمربی مارسی به خاطر این که بازیکنی بدون اجازه وی جذب شده، عصبانی شد و اعتراض کرد و اخیرا برخی هواداران مارسی در اعتراض به مدیریت باشگاه به زمین تمرین این تیم حمله کردند و درختان اطراف را آتش زدند. البته این تنها اتفاق بد روزهای اخیر برای آلوارو گونزالس نبوده است چرا که در روز شنبه برخی هواداران مارسی به او حمله کردند و وسایلش را به سرقت بردند. گونزالس در شروع فصل در زمانی به شهرت رسید که مدعی شد نیمار در حین بازی مارسی و پی اس جی به او توهین کرده است.

4125