گاسپرینی: در تمام رقابت‌ها تحت فشاریم/ گتوزو: من را تیتر رسانه‌ها نکنید!

گاسپرینی: در تمام رقابت‌ها تحت فشاریم/ گتوزو: من را تیتر رسانه‌ها نکنید!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی‌های ۲ تیم ناپولی و آتالانتا پس از پایان بازی با نتیجه ۰-۰ در چهارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به بیان نظرات خود پرداختند.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان بازی گاسپرینی به خبرنگاران گفته: نمایش خوبی داشتیم. ترکیب ناپولی کیفیت خوبی دارد. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. در هر رقابتی ما تحت فشار هستیم. آسان نیست تا در فرم خوب بمانیم اما شرایط ناپولی هم مانند ما است. در بازی پیشین ناپولی دیده بودیم آن‌ها با ۳ دفاع بازی می‌کنند اما انتظار نداشتم امشب (دیشب) هم این اتفاق رخ دهد. فرصت داشتیم تا بازی را ببریم.

جنارو گتوزو، سرمربی ناپلی‌ها پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: هیچکس دوست ندارد مقابل آتالانتا قرار گیرد. آن‌‌ها در تمام زمین پرس می‌کنند و یکی ترکیب خوب از فیزیک و تکنیک ایجاد می‌کنند. سیستم‌مان را تغییر دادیم تا به بازیکنانی چون الماس و زیلینسکی استراحت دهیم. در دفاع خوب بودیم و در حمله نمی‌توانستیم کار بیشتری انجام دهیم. تست های‌مان نشان داد بازیکنانی مثل لوبوتکا، باکایکو و متزالا از آمادگی ۱۰۰ درصدی بهره نمی‌برند. شانس صعود و احتمالا اخراج من؟ من را تیتر رسانه‌ها نکنید. در حال تلاش برای کسب موفقیت هستم. بیایید درباره فوتبال حرف بزنیم که مهم‌ترین مسئله. صحبت درباره دیگر مسائل پایانی ندارد.

1101