واکنش سرمربی آتالانتا به مصدومیت کاپیتان رئال مادرید

واکنش سرمربی آتالانتا به مصدومیت کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جیان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا از این که تیمش پیروزی سه بر صفر مقابل تورینو را با تساوی سه بر سه عوض کرد، خوشحال نبود. مربی آتالانتا در مورد این نتیجه با عصبانیت گفت"در مرحله پایانی نیمه اول، توقف کردیم و به نظرم خستگی یکی از دلایل این اتفاق بود. ثبات کافی را نداشتیم. حالا باید از نظر بدنی به خوبی ریکاوری کنیم."

به گزارش فوتبالی، مربی ایتالیایی در مورد نبود راموس در تقابل تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم صحبت کرد:" از این که بازیکنی مصدوم می شود، خوشحال نمی شویم. البته فعلا قرار نیست که به تقابل با رئال مادرید فکر کنیم چرا که بازیهای دیگری داریم."

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید به علت مصدومیتی شدید تحت عمل جراحی قرار گرفت و باید شش تا هشت هفته از میادین دور باشد. بدین ترتیب راموس هر دو بازی مقابل آتالانتا را از دست خواهد داد و نمی تواند تیم را همراهی کند. در غیاب وی به نظر می رسد که واران رهبر خط دفاعی رئال مادرید است و یکی از میان ناچو و میلیتائو زوج وی خواهند بود. رئال مادرید با توجه به این که امید چندانی به بقیه تورنمنت ها در این فصل ندارد مجبور است که روی لیگ قهرمانان تمرکز کند و در این تورنمنت به جلو حرکت کند.

4125