درخواست ستارگان لیورپول برای جذب کین پس از پیروزی سیتی

درخواست ستارگان لیورپول برای جذب کین پس از پیروزی سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر و استن کالیمور، ستارگان سابق لیورپول، خواهان سرمایه گذاری سنگین این تیم برای جذب بازیکنان جدید پس از شکست برابر منچسترسیتی شدند و هری کین جز اولین بازیکنان مدنظر آنهاست. 

به گزارش فوتبالی، امیدهای لیورپول برای دفاع از عنوان قهرمانی با شکست 1 - 4 برابر سیتی در آنفیلد کمرنگ شد. پس از این شکست که باعث شده شاگردان یورگن کلوپ 10 امتیاز اختلاف با سیتی که یک بازی کمتر از آنها انجام داده داشته باشند، دو ستاره سابق لیورپول از باشگاه خواستند که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از مربی آلمانی دفاع کنند و بار دیگر شرایط این تیم را با سایر تیم‌ها برابر کنند. کرگر، کاپیتان سابق لیورپول، به اسکای اسپرت گفت: " من فکر می‌کنم هنوز فرصت برای بازگشت این تیم وجود دارد اما آنها به بازیکنان جدید نیاز دارند. آنها به یک مدافع میانی نیاز دارند که شاید اوزان کاباک باشد و به کسی برای جانشینی واینالدوم و بازیکنی در خط حمله نیاز دارند. من درباره حضور بازیکنانی چون ماتیپ، واینالدوم، مانه، صلاح، فن دایک و آلیسون صحبت می‌کنم. این چیزی است که لیورپول به آن نیاز دارد. "

در همین حال کالیمور، مهاجم سابق لیورپول، نیز به میرر گفت: " آنها باید هوشیار شوند و برای قدم به قدم حرکت کردن با سیتی هزینه کنند. این یعنی اگر سیطتی در تابستان موفق به خرید ارلینگ هالند شود سپس لیورپول باید پیشنهادی برای خرید هری کین ارائه دهد. " 

1811