حضور رایگان کادر درمان واکسینه شده در دیدارهای دورتموند

حضور رایگان کادر درمان واکسینه شده در دیدارهای دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی بروسیا دورتموند، امیدوار است که کادر درمان واکسینه شده بتوانند به صورت رایگان و در تلاشی برای سپاسگزاری از زحماتشان وارد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شوند. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌های آلمانی مانند سایر باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی نمی‌توانند به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممانعت از پراکندگی بیشتر آن از حضور تماشاگران بهره‌مند شوند. اما واتسکه امیدوار است که هواداران دورتموند بتوانند هرچه سریع‌تر وارد ورزشگاه شوند و مدعی شد که کادر درمان به دلیل فداکاری که در یک سال گذشته انجام دادند در این زمینه اولویت دارند و به صورت رایگان از سوی باشگاه دعوت خواهند شد. او به نشریه بیلد گفت: " همه ما در این باره که زندگی‌هایمان چقد به دلیل ویروس کرونا تغییر کرد ناله می‌کنیم. اما کسانی که هر روز تحت سخت‌ترین شرایط زندگی خود را به خطر انداختند قهرمان‌‎های واقعی من هستند. دعوت کردن از آنها فوق العاده و افتخاری برای ما خواهد بود! " 

در ابتدای فصل بوندسلیگا تعدادی از هواداران دورتموند اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند اما با افزایش تعداد مبتلایان در آلمان، تصمیم گرفته شد که هیچ تماشاگری از نزدیک دیدارهای بوندسلیگا را تماشا نکند. 

1811