عکس؛ کیف‌دستی مدافع بارسلونا پشت‌سر مسی سوژه شد!

عکس؛ کیف‌دستی مدافع بارسلونا پشت‌سر مسی سوژه شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای بازی مقابل سویا در کوپا دل ری راهی شهر سویل اسپانیا شده است. در واقع این بازی در دور رفت این رقابت‌هاست و دور برگشت در زمین بارسلونا برگزار خواهد شد. از تصاویری که از بازیکنان بارسلونا در حال سفر به سویا به ثبت رسیده، عکسای مربوط به مسی در حالی که اومتیتی با کیف دستی جالب خود پشت سر او راه می‌رود، سوژه شده است.

به گزارش فوتبالی، برخی از بازیکنان بارسلونا وسایل جالبی برای سفر دارند و برخی از رسانه‌ها و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها توجه کرده و آن‌ها را سوژه می‌کنند. اکنون در سفر بارسلونا به سویا، اومتیتی، مدافع بارسلونا، کیف دستی جالبی را با خود حمل می‌کند و در واقع وسایل خود را درون آن گذشته است و او همواره در این سفر با این کیف و وسایل پشت سر لیونل مسی حرکت می‌کند.

لیونل مسی

مسی هم با فلاسک و فنجان خود به سویا سفر کرد و برای هواداران خود در آن منطقه که به استقبالش آمده بودند، دست تکان داد. باید دید که لیونل مسی در این بازی چگونه عمل خواهد کرد.

کوپا دل ری برای رونالد کومان تورنومنت مهمی است چرا که آن‌ها در لالیگا شانس چندانی ندارند و سوپرکاپ اسپانیا را هم از دست دادند و قهرمانی در چمپیونزلیگ سخت است.

1470