رونمایی بامزه کاپیتان رم از نام فرزند جدیدش

رونمایی بامزه کاپیتان رم از نام فرزند جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک این رم با انتشار یک عکس هم از نام فرزند متولد نشده‌اش رونمایی کرد و هم از اولین هدیه ای که برای او خریده است.

به گزارش فوتبالی، لورنزو پلگرینی، هافبک تیم آ اس رم که اخیرا با توجه به اختلافات ژکو با فونسکا به بازوبند کاپیتانی رم رسیده شور و شوق خاصی در زندگی خود احساس می‌کند. او پیشتر یک بار پدر شده. نام دختر کوچک او کامیلا است اما حالا او در انتظار یک برادر برای کامیلا است.

پلگرینی ۲۴ ساله که محضول آکادمی رم است به زود قرار است به دنیا آوردن فرزند دومش را جشن بگیرد. فرزندی که پسر است و پلگرینی نام توماس را برای او انتخاب کرده است. نکته جالب اینجاست او انتخاب نام فرزندش را به شکلی جالب در اینستاگرام برای هوادارانش نشان داده.

رونمایی بامزه کاپیتان رم از نام فرزند جدیدش

او تصویری از اولین هدیه برای فرزندش را در استوری خود منتشر کرده. این هدیه یک دست لباس کامل باشگاه رم با شماره ۷ (شماره خود پلگرینی) است که نام فرزند جدید پلگرینی یعنی توماس پشت آن چاپ شده.

گفتنی است در حال حاضر رمی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به ناپلی رده ششمی در رده چهارم قرار دارند. آن‌ها بازی بعدی خود را روز یکشنبه در ورزشگاه المپیکو مقابل اودینزه برگزار خواهند کرد. اختلاف رم با صدر ۹ امتیاز است.

1101