مهاجم نساجی کل فصل را از دست داد

مهاجم نساجی کل فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی نظری به دلیل مصدومیت در دیدار با ذوب آهن تا آخر فصل نمی تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهدی نظری در مورد مصدومیتش که بعد از دیدار با ذوب آهن اتفاق افتاد گفت: به خاطر وضعیت نامناسب چمن‌مصنوعی انگشتم در زمین گیر کرد و تمام سنگینی وزنم روی پاهایم افتاد. یک هفته بعد عمل کردم و در ابتدای کار پزشکان گفتند ۶ هفته از میادین دور هستی ولی بعد گفتند که دوره درمان شش ماه است. باید دو هفته آتل ببندی و ۴ هفته گچ و بعد از یک هفته میتوانی راه رفتن را شروع کنی و بعد از یک ماه باید فیزیوتراپی کنی، بنابراین کل فصل را از دست دادم.

مهاجم نساجی در مورد چمن مصنوعی و اینکه ممکن است تلفات دیگری هم بدهند گفت: بعد از بازی در چمن مصنوعی باید سه روز ریکاوری کنیم تا به حالت عادی برگردیم. بازی در چمن مصنوعی تاوان می دهد و کیفیت فوتبال خوب نیست و اصلا نمی توان کارهای تاکتیکی انجام داد.

این بازیکن در خصوص شرایط بحرانی نساجی ادامه داد: متاسفانه روزهای خوبی را سپری نمی کنیم. به راحتی  گل می خوریم و به سختی گل می‌زنیم و باید تیم را در نیم‌فصل نساجی تقویت کنیم. اشتباهات داوری هم به ضرر ما شد و همه چیز دست به دست هم داد تا نساجی نتیجه نگیرد. همه ناراحت این موضوع هستیم و هیچ کدام از بازیکنان کم نمی گذارند و امیدوارم نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب شود.

نظری در پایان افزود: از اهالی فوتبال می‌خواهم که برایم دعا کنند تا زودتر برگردم.

7474