بارنزلی 0-1 چلسی؛ صعود سخت و آرام شاگردان توخل

بارنزلی 0-1 چلسی؛ صعود سخت و آرام شاگردان توخل

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد با نتیجه یک بر صفر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، موسوم به FA Cup، بارنزلی را شکست داده و راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود و اکنون باید دید که در ادامه‌ی این تورنومنت به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته‌ی این رقابت‌ها آرسنال با میکل آرتتا قهرمان شده بود و اکنون چلسی با توماس توخل به دنبال قهرمانی در آن است چرا که شانس چندانی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارد و به جام حذفی نگاه جدی تری دارد.

در این بازی تک گل چلسی را تامی آبراهام در دقیقه 64 روی پاس ریس جیمز به ثمر رساند و حکم صعود شاگردان توخل به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها را مُهر کرد. توخل در این فصل جایگزین فرانک لمپارد شده است و می‌خواهد در جام حذفی خودی نشان دهد و اکنون بردی سخت و آرام داشت.

این بازی در ورزشگاه خانگی بارنزلی بود و در واقع چلسی در این بازی میهمان بود و موفق شد در خارج از خانه این برد را بدست بیاورد. اکنون چلسی در مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها که مرحله‌ی یک چهارم نهایی باشد، باید به مصاف شفیلد یونایتد برود و باید دید که عملکرد آبی های لندن در آن بازی به چه صورت خواهد بود.

1470