پدیده 18 ساله آرژانتینی زیر ذره بین استعدادیاب های رئال مادرید

پدیده 18 ساله آرژانتینی زیر ذره بین استعدادیاب های رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ماکسیمو پرونه یکی از با استعدادترین بازیکنان فوتبال آرژانتین در ژانویه 18 ساله شد. این هافبک که در تیم ولزسارسفیلد توپ می زند، نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، پرونه هافبک چپ پایی است که کیفیت خوبی در کار با توپ دارد و نگاه استعدادیاب های رئال مادرید را به خود جلب کرده است. پرونه ملی پوش رده های پایه آرژانتین است که از شش سالگی وارد آکادمی ولز سارسفیلد شده و تا 2022 با این تیم قرارداد دارد. او هنوز در بازیهای رسمی برای تیم بزرگسالان سارسفیلد بازی نکرده اما در بازیهای دوستانه خودش را ثابت کرده است.

این هافبک در سال 2019 در تیم زیر 16 سال آرژانتین در مسابقات مونتایگو به قهرمانی رسید و از همان زمان استعدادیابان رئال مادرید شرایطش را با دقت زیر نظر دارند و حالا به فکر خرید وی هستند. در سالهای اخیر بازیکنان زیادی در آکادمی ولزسارسفیلد رشد کرده اند، بازیکنانی نظیر آگوستین مولت، فاکوندو کاسرس و حتی تیاگو آلمادا که ماکسیمو پرونه آخرین نمونه از آنها است.پرونه بازیکنی است که باشگاه های بزرگ نظیر رئال مادرید شرایطش را دنبال می کنند و از نظر سبک بازی با ردوندو هافبک اسبق رئال مادرید مقایسه می شود.

4125