سوال روز/ طلب ژلکو میاچ از پرسپولیس چقدر است؟

سوال روز/ طلب ژلکو میاچ از پرسپولیس چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مربیان سابق پرسپولیس به دلیل طلب قدیمی اش از طریق فیفا پیگیر دریافت پول خود است.

به گزارش فوتبالی،ژلکو میاچ که در زمان حضور علی دایی در پرسپولیس به عنوان دستیار او در این تیم فعالیت می کرد جدیدترین شاکی قرمزها در فیفا است. گفته می شود این طلب به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی سال 90 مربوط می شود که در آن زمان دستیار علی دایی در این تیم بود. 

با توجه به اینکه پرسپولیس در آن مسابقات و با هدایت علی دایی قهرمان جام حذفی شده بود، طبق بندی که در قرارداد میاچ با پرسپولیس وجود داشت قرار بود 13 هزار دلار به این مربی کروات پرداخت شود که این اتفاق رخ نداد.

این مربی کروات در گفت و گویی اعلام کرده است که در زمان همکاری ام با علی دایی در راه آهن و صبا بارها برای دریافت این طلب به مدیران سابق این باشگاه مراجعه کرده و این موضوع را پیگیری کردم اما هیچ کدام از وعده های آنها عملی نشد.

دستیار علی دایی در تیم پرسپولیس در حال حاضر با طرح شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس در فیفا پیگیر مطالبات خود است و با توجه بندی که در قرارداد این مربی وجود دارد به محکومیت قرمزها خواهد انجامید.

ژلکو میاچ در تیم ملی ایران با تومیسلاو ایویچ و در تیم های پرسپولیس، راه آهن، صبا و نفت تهران با علی دایی همکاری داشته است.

باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس که این روزها با بدهی های زیادی روبه رو است چه برنامه ای برای پرداخت مطالبات ژلکو میاچ خواهد داشت.

7655